در گروه مرگ هستیم ، قهرمانی قابل پیش بینی نیست

به گزارش مجله تور یک روزه، خبرنگاران/خوزستان سرمربی تیم گلف ملی حفاری با بیان این که امسال تیم های مطرح و عنوان دار دوره های گذشته در یک گروه هستند و رقابت سخت و تنگاتنگ شده است، گفت: این که بتوانیم قهرمان شویم را نمی توانیم پیش بینی کنم.

در گروه مرگ هستیم ، قهرمانی قابل پیش بینی نیست

گودرز مولایی در گفت و گو با خبرنگاران درباره موفقیت تیمش در هفته اول لیگ برتر کشو، اظهارکرد: نهمین دوره لیگ برتر گلف کشور در حال برگزاری است و روز گذشته برابر تیم منطقه آزاد اروند به برتری رسیدیم. لیگی که تا به امروز تیم حفاری در شش دوره آن به قهرمانی و دو دوره نیز به نایب قهرمانی رسیده است. به نظرم تیم ها امسال نسبت به سال های گذشته قوی تر شده اند و بازیکنان تراز اول کشور هم تقریبا بین تیم ها تقسیم شده اند و به همین علت نمی توان پیش بینی کرد کدام تیم ها به دور دوم صعود می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال تیم های مطرح و عنوان دار دوره های گذشته در یک گروه هستند و رقابت سخت و تنگاتنگ شده است. گروه ما به گروه مرگ معروف است و بر این اساس بازی ها سخت هستند. پیش بینی می شود که مسابقات نسبت به فصل های قبل گرم تر باشد.

سرمربی تیم گلف ملی حفاری گفت: این که امسال بتوانیم قهرمان شویم را نمی توانیم پیش بینی کنم زیرا در بازی گلف هیچ بازی قابل پیش بینی نیست و ممکن است یک بازیکن تراز اول کشور مقابل یک بازیکن جویای نام شکست بخورد و تجربه این مهم را نشان داده است.

وی درباره تاثیر لیگ در داشتن یک تیم ملی گلف قوی نیز عنوان کرذ: بدنه تیم ملی از همین بازیکنانی است که خود را در لیگ برتر مطرح می کنند. بازیکنان در طول سال با برگزاری لیگ تمرینات مستمری دارند و در طول لیگ هم محک می خورند و به همین علت نیز آمادگی خوبی دارند و می توانند خود را معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1896

به "در گروه مرگ هستیم ، قهرمانی قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در گروه مرگ هستیم ، قهرمانی قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید