خط و نشان وزیر ارتباطات برای سرویس دهندگان اینترنت

به گزارش مجله تور یک روزه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سرانجام مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.

خط و نشان وزیر ارتباطات برای سرویس دهندگان اینترنت

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ،محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

وی توضیح داد: آنها باید بیشتر کوشش نمایند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می کنیم.

وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفته ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.

آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن 2020) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت ها انتقاد نموده بود: پاسخ گویی اصلاً خوب نبود. بعضی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.

جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید نموده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت های ارائه دهنده اینترنت مهلت می دهد تا وضع را اصلاح نمایند وگرنه شخصاً به این موضوع ورود پیدا خواهد نمود. او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان نموده و تاکید نموده بود که در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 232

به "خط و نشان وزیر ارتباطات برای سرویس دهندگان اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان وزیر ارتباطات برای سرویس دهندگان اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید