خبرنگاران 76 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از شهرک صنعتی مشهد کشف شد

به گزارش مجله تور یک روزه، مشهد- خبرنگاران- کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 76 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز به ارزش 30 میلیارد ریال از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی واقع در غرب مشهد کشف و ضبط شد.

خبرنگاران 76 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از شهرک صنعتی مشهد کشف شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

بخشعلی بیاتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: طی اخبار رسیده و در گشت مشترک معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی و حراست شرکت توزیع نیروی برق مشهد بعد از هماهنگی قضایی با جانشین دادگاه عمومی و انقلاب این شهر، این میزان دستگاه ماینر غیرمجاز در بازرسی از یکی از واحدهای تولیدی کشف شد.

وی افزود: واحد تولیدی مزبور اقدام به اخذ پروانه بهره برداری برای استفاده از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال نکرده بود لذا 76 دستگاه مزبور ضبط و به سازمان اموال تملیکی انتقال یافت و پرونده تنظیم شده برای آن نیز به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز نیز 26 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از یک کارگاه چوب بری و 156 دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی اطراف مشهد کشف و ضبط شده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1527

به "خبرنگاران 76 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از شهرک صنعتی مشهد کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 76 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز از شهرک صنعتی مشهد کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید