خبرنگاران معاون وزیر ورزش: توسعه ورزش در گذشته پایدار و متوازن نبوده است

به گزارش مجله تور یک روزه، تهران- خبرنگاران- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، گفت: توسعه ورزش در گذشته پایدار و متوازن نبوده و باید در چهل سال آینده به سمت مطلوب پیش برود.

خبرنگاران معاون وزیر ورزش: توسعه ورزش در گذشته پایدار و متوازن نبوده است

به گزارش خبرنگاران، سید عبدالحمید احمدی روز دوشنبه در آیین رونمایی از سند راهبردی تربیت بدنی و ورزش، گفت: وقتی از توسعه پایدار سخن می گوییم، باید به الزامات آن هم پایبند باشیم تا اشتباهات گذشته تکرار نگردد.

وی اضافه کرد: این راستا باید مبتنی بر توازن و همه جانبه نگری باشد تا در آینده به توسعه پایدار برسیم. باید برای نیازهای انسان ها در تمامی ابعاد جوابگو باشیم. باید راهکارهایی را برای الگو سازی ساختاری، مالی و اجتماعی جامعه داشته باشیم تا از بروز بی عدالتی و پایین بودن سطح کیفیت زندگی جلوگیری گردد.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: ایجاد ساختارها و تغییرات باید با نیازهای حال و آینده متناسب باشد. اگر نگاهی به توسعه ورزش در گذشته داشته باشیم، می بینیم که توسعه وجود داشته اما پایدار و متوازن نبوده است.

وی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از تاکیدها در توسعه ورزش، پرهیز از اشتباهات گذشته است. نگاه متوازن به ورزش، عدالت محور نبوده است. در بخش سرمایه گذاری در ورزش، ضعف هایی وجود داشته که منطبق بر توسعه پایدار نبوده و به نسبت رشته جمعیت در مناطق شهری و روستایی، سرمایه گذاری توزیع نشده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1441

به "خبرنگاران معاون وزیر ورزش: توسعه ورزش در گذشته پایدار و متوازن نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون وزیر ورزش: توسعه ورزش در گذشته پایدار و متوازن نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید