خبرنگاران مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در اهواز برگزارشد

به گزارش مجله تور یک روزه، اهواز - خبرنگاران - مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا روز چهارشنبه در سطح شهرستان اهواز انجام شد.

خبرنگاران مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در اهواز برگزارشد

به گزارش خبرنگاران به دنبال اعلام شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا در چند شهرستان خوزستان، مانور هشداری آمبولانس ها و خودروهای امدادی در سطح شهر اهواز انجام شد تا مردم عادی انگاری را کنار گذاشته و هشدارها را جدی بگیرند.

تعدادی از آمبولانس ها و خودروهای امدادی به همراه کادر درمان در حالی که لباس محافظ بر تن داشتند عصر چهارشنبه در خیابان های اهواز به حرکت درآمدند تا مردم با دیدن آنها متوجه شیوع گسترده انتشار کرونا در استان شوند.

این مانور با حضور خودروهای هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس و سپاه در مناطق مرکزی شهر اهواز از جمله خیابان سلمان فارسی(نادری)، و نیز کیانپارس و زیتون کارمندی اهواز انجام شد.

به گفته فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز فرایند ابتلا به بیماری و آمار بستری های ناشی از کرونا در خوزستان سیر صعودی داشته که این موضوع بسیار نگران کننده است. همچنین کمبود تخت های آی سی یو ، یکی از مسائل این روزهای بیمارستان های اهواز و دیگر شهرستان های استان است.

وی اعلام کرد: بیشترین موارد ابتلا به ویروس کرونا تردد درون شهری، تجمع خانوادگی و حضور در آیین های عروسی و عزاست که این موضوع باید جدی گرفته گردد.

هم اکنون 10 شهرستان خوزستان در شرایط قرمز کرونایی قرار داشته که ورود و خروج به این مناطق ممنوع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1454

به "خبرنگاران مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در اهواز برگزارشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مانور خودرویی هشدار دهنده و مقابله با کرونا در اهواز برگزارشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید