خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا برای دومین روز در چین صفر شد

به گزارش مجله تور یک روزه، پکن- خبرنگاران- کمیسیون ملی بهداشت چین خاطرنشان کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا برای دومین روز مستمر در این کشور صفر بود و هیچ مورد مثبتی گزارش نشده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا برای دومین روز در چین صفر شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران مقامات بهداشتی چین روز آدینه اعلام نمودند با این وصف در 24 ساعت گذشته 39 فرد که در خارج از چین به این کشور سفر نموده اند آمایش ابتلای آنها به کرونا مثبت بوده است.

بر اساس این گزارش همچنین در 24 ساعت گذشته سه نفر بر اثر کرونا در چین جان باخته اند و شمار کل فوت شدگان هم به سه هزار و 248 تن رسیده است.

کمیسیون ملی چین شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا تا امروز را 80 هزار و 967 تن و شمار درمان شدگان را هم 71 هزار و 150 نفر اعلام نمود.

در استان هوبی و شهر ووهان کانون اولیه شیوع ویروس کرونا نیز برای دومین روز مستمر هیچ موردی از شناسایی مبتلایان جدید گزارش نشده است.

گزارش حاکی است در مناطق هنگ کنگ 208 تن، تایوان 108 و ماکائو نیز 17 نفر به کرونا مبتلا هستند در حالی که در این مناطق به ترتیب چهار، یک و 10 نفر هم فوت شده اند.

در خارج از چین نیز ویروس کرونا تا کنون 136 هزار و 900 تن را مبتلا نموده و باعث مرگ پنج هزار و 650 تن دیگر هم شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 851

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا برای دومین روز در چین صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا برای دومین روز در چین صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید