ثبت نام از نامزدهای انتخابات 4 هیئت ورزشی در قم

به گزارش مجله تور یک روزه، حسن عابدی در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: انتخابات هیئت های ورزشی هر 4 سال یک بار برگزار می گردد و رؤسای هیئت های ورزشی در این بازه زمانی امور هیئت ها را بر عهده می گیرند و پس از خاتمه هر دوره 4 ساله نسبت به ثبت نام از نامزدهای جدید ریاست اقدام می گردد.

ثبت نام از نامزدهای انتخابات 4 هیئت ورزشی در قم

وی اضافه کرد: با توجه به انتها دوره مسئولیت 4 هیئت ورزشی شامل هیئت های کوهنوردی و صعودهای ورزشی، ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، تنیس روی میز و تکواندو، ثبت نام از نامزدهای ریاست این هیئت ها شروع گردیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: بر این اساس، متقاضیان ثبت نام برای احراز ریاست هیئت های ورزشی باید با در دست داشتن مدارک لازم به دفتر امور مجامع هیئت های ورزشی مستقر در اداره کل ورزش و جوانان استان ها مراجعه نمایند.

عابدی بیان داشت: ساختار اعضای مجمع هیئت های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان تدوین می گردد و پس از هماهنگی با فدراسیون مربوطه، مجمع انتخابات آن رشته با حضور رئیس یا دبیر آن فدراسیون و نامزدهای انتخابات برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در تابستان سال جاری مجمع انتخابات چند هیئت ورزشی برگزار گردید و چند هیئت ورزشی نیز در نوبت برگزاری مجمع انتخابات قرار دارند به طوری که در هیئت های بدمینتون و ووشو، این مجامع برگزار گردید و در هیئت والیبال نیز این موضوع در دست اقدام است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 54

به "ثبت نام از نامزدهای انتخابات 4 هیئت ورزشی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام از نامزدهای انتخابات 4 هیئت ورزشی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید