تلفات کرونا درچین به 170 نفر رسید

به گزارش مجله تور یک روزه، ویروس کرونا اکنون علاوه بر 30 استان و منطقه چین به 14 کشور دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم گسترش یافته است.

تلفات کرونا درچین به 170 نفر رسید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

منابع چینی اعلام کردند، شمار افرادی که تا به امروز در چین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، به 170 تن رسیده است.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری اسکای نیوز بامداد پنجشنبه به نقل از این منابع اضافه نمود که با این لحظه هفت هزار و 711 تن نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

بیشتر مبتلایان به کرونا در شهر ووهان و استان هوبی کانون شیوع این ویروس هستند.

ویروس کرونا اکنون علاوه بر 30 استان و منطقه چین به 14 کشور دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم گسترش یافته است.

این ویروس که از خانواده ویروس کرونا شناخته شده است دوره نهفته نسبتا طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین باعث شده است تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، آنان از آن آگاهی ندارند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نمی بینند.

تا به امروز 6 نمونه از ویروس کرونا در دنیا کشف شده است و با این مورد تعداد آن به هفت مورد رسیده است این ویروس جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت این ویروس باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد. نشانه های ابتلا به این ویروس در انسان تب، سرفه و تنگی نفس است.

کمیسیون بهداشت ملی و وزارت اقتصادی چین 60 میلیارد یوان (8.74 میلیارد دلار) برای مقابله با ویروس کرونا اختصاص داده اند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 650

به "تلفات کرونا درچین به 170 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا درچین به 170 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید