باشگاه فولاد از سرمربی استقلال شکایت می نماید

به گزارش مجله تور یک روزه، به گزارش خبرنگاران، عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد در گفت وگو با رسانه این باشگاه در مورد کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از محمود فکری پس از ملاقات فولادخوزستان برابر استقلال گفت: باشگاه فولادخوزستان روز شنبه (امروز) در اولین فرصت از محمود فکری سرمربی استقلال به دلیل توهینی که به بازیکنان، کادرفنی و باشگاه فولاد انجام داده است به کمیته اخلاق و مراجع قضایی شکایت خواهد نمود. مستندات و فیلم این توهین نیز در اختیار کمیته اخلاق قرار خواهد گرفت تا در این خصوص تصمیم گیری گردد.

باشگاه فولاد از سرمربی استقلال شکایت می نماید

عارف نیا تاکید نمود: تیم فولاد با نمایشی درخشان و اخلاق مدار درون و بیرون زمین پیروز شد تا در این بازی به پیروزی برسد و به هیچ وجه این توهین اجرا شده به باشگاه فولاد را بر نمی تابیم. در حالی که فرهنگ نیم قرن اخلاق مداری در باشگاه استقلال همیشه سر لوحه عملکرد اخلاقی مربیان عظیم آن باشگاه و طرفداران آن بوده، اجازه نمی دهیم این سابقه درخشان اخلاقی تحت الشعاع رفتار توهین آمیز محمود فکری قرار بگیرد.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: مربیان عظیمی مانند ناصرخان حجازی، پرویزخان مظلومی و مرحوم پورحیدری که فلسفه مربی گری آنان ابتدا احترام به رقیب بود. از این رو ضمن دعوت طرفداران فرهیخته فولاد خوزستان و مردم شرافتمند خوزستان به آرامش، به آنان اطمینان می دهیم که محمود فکری بایستی در مراجع قضایی پاسخ گوی عملکرد غیر اخلاقی خود در زمین فوتبال باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1288

به "باشگاه فولاد از سرمربی استقلال شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه فولاد از سرمربی استقلال شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید