بازی های نساجی در تهران برگزار می گردد؟

به گزارش مجله تور یک روزه، مدیران باشگاه نساجی به علت کیفیت نامناسب چمن استادیوم ساری در پی این هستند که بازی های این تیم را در تهران برگزار نمایند.

بازی های نساجی در تهران برگزار می گردد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سازمان لیگ فوتبال ایران، چند روز گذشته گفت که مجوز حضور تماشاگران در استادیوم ها در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور فقط در صورت ابلاغ رسمی ستاد مقابله با کرونا در ورزش به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صادر خواهد شد و تا به امروز چنین ابلاغی صادر نشده است. با این حال اگر شرایط فراهم گردد و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا ممکن است به زودی مسابقات لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران برگزار گردد.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم در پی این است که بتواند شرایطی را فراهم کند که از حمایت هوادارانش در بازی های خانگی بهره ببرد و با توجه به اینکه از ابتدای لیگ سال جاری بازی های خانگی اش را به علت تعویض چمن استادیوم شهید وطنی در ساری برگزار می نماید، استادیوم شهدای ساری به علت اینکه شرایط حضور تماشاگران از جمله گیت بلیت الکترونیکی وجود ندارد و بعلاوه چمن این استادیوم کیفیت مناسبی ندارد، مسئله ای که کادرفنی نساجی هم به شدت به آن معترض هستند، باعث شده تا مدیران این باشگاه به فکر برگزاری بازی های نساجی در تهران باشند، موضوعی که از پیش از شروع فصل هم مطرح بود و در آخرین روزهای قبل از شروع لیگ بیست و یکم باشگاه نساجی، به علت انجام بازی هاش در استان مازندران، استادیوم شهدای ساری را برای برگزاری بازی های خانگی اش معرفی کرد.

تیم فوتبال نساجی آدینه 28 آبان ماه در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ برتر در استادیوم آزادی میهمان استقلال خواهد بود و در چهارشنبه سوم آذرماه هم در هفته ششم باید میزبان پیکان باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1851

به "بازی های نساجی در تهران برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های نساجی در تهران برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید