اینتر سانچس را تا انتها حضورش در لیگ اروپا می خواهد

به گزارش مجله تور یک روزه، باشگاه اینتر در صدد است که بال شیلیایی قرضی خود را تا خاتمه کارش در این فصل از رقابت های لیگ اروپا حفظ کند.

اینتر سانچس را تا انتها حضورش در لیگ اروپا می خواهد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه اینتر سخت در کوشش است تا الکسیس سانچس را تا سرانجام ماه آگوست در سن سیرو نگاه دارد و امیدوار است که این بال شیلیایی را برای فصل آینده هم حفظ کند.

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا، اینتر از عملکرد سانچس در هفته اخیر راضی است و به همین دلیل می خواهد او را تا سرانجام حضورش در این فصل از رقابت های لیگ اروپا نگه دارد. این خبر یک روز پس از آن منتشر شد که جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه گفت محتمل است اینتر برای نگه داشتن ستاره سابق بارسلونا دست به کار گردد.

در همین حال کوریره نوشته است که اینتر برای حفظ سانچس در فصل آینده باید به دنبال راه چاره دیگری باشد چرا که الان کمتر از نصف حقوق بازیکن قرضی اش را می پردازد (5 میلیون یورو) و پرداخت هشت میلیون مابقی را خود منچستریونایتد تقبل نموده است.

با این حال در اوضاع مالی نابسامان فوتبال اروپا پس از شیوع کرونا، بعید به نظر می رسد که من یونایتد همچنان قبول کند که چنین حقوقی را برای بازیکنی که برایش بازی نمی کند بپردازد. البته حتی اگر شیاطین سرخ با خروج قطعی سانچس موافقت نمایند اینتر باز هم نمی تواند او را با حقوقی که الان می گیرد، به صورت قطعی جذب کند مگر اینکه بازیکن به کاهش حقوقش رضایت دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1081

به "اینتر سانچس را تا انتها حضورش در لیگ اروپا می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر سانچس را تا انتها حضورش در لیگ اروپا می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید