اهل شاخه: شب عید بدون پول به خانه رفتیم، داور روز خوبی نداشت

به گزارش مجله تور یک روزه، گروه استان ها- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در ملاقات با ذوب آهن داور چند سوت اشتباه زد که فکر می کنم در فرایند بازی هم تأثیر گذاشت.

اهل شاخه: شب عید بدون پول به خانه رفتیم، داور روز خوبی نداشت

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد اهل شاخه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ذوب آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه در نیمه دوم بازی کاملاً در دست ما بود متأسفانه بازی را باختیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم که آنها را از دست دادیم.

وی اضافه نمود: عدم تمرکز بازیکنان روی فرایند نتیجه گیری تیم اثر گذاشته است. مسائلی هم داریم که آنها هم درنتیجه نگرفتن تیم دخیل است. امیدوارم این مسائل زودتر برطرف گردد تا تیم به فرایند رو به رشدی که در گذشته داشت بازگردد چون در نیم فصل اول خوب نتیجه گرفته بودیم.

اهل شاخه در پاسخ به اینکه آیا این مسائل اقتصادی است، گفت: مسائل اقتصادی هم هست. در این فصل وضعیتی رقم خورده که شب عید بدون پول به خانه رفتیم. اول فصل 30 درصد قراردادمان را گرفتیم و تا به امروز هیچ دریافتی دیگری نداشته ایم در حالی که دریافتی بیشتر تیم ها به 50 تا 60 درصد رسیده است. امیدوارم این مسائل برطرف گردد چون بازیکنان واقعاً شب عید شرمسار خانواده های خود شدند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه نمود: کادرفنی کوشش زیادی می نماید و همان طور که از بازی های ما پیدا است تیم از نظر فنی چیزی کم ندارد و کمی بدشانسی هم داریم. در بسیاری از بازی ها در دقایق پایانی گل خوردیم یا موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشده است. در زمینه داوری هم مسائلی داشتیم و در چند بازی از این نظر ضربه خوردیم. در بازی امروز هم داور روز خوبی نداشت. به هر حال امروز شکست خوردیم و به ذوب آهن تبریک می گویم.

وی درباره اعتراض نیمکت نشینان و بازیکنان سکونشین تیمش به تصمیمات داور گفت: داور چند سوت اشتباه زد که فکر می کنم در فرایند بازی هم تأثیر گذاشت.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1523

به "اهل شاخه: شب عید بدون پول به خانه رفتیم، داور روز خوبی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهل شاخه: شب عید بدون پول به خانه رفتیم، داور روز خوبی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید