انحلال عجیب تیم قهرمان!

به گزارش مجله تور یک روزه، گروه سرمایه گذاری سونینگ به عنوان مالک باشگاه اینتر به صورت رسمی از انحلال دیگر تیم های فوتبال تحت تملکش اطلاع داد.

انحلال عجیب تیم قهرمان!

سونینگ که گروهی متعلق به جیدونگ ژانگ یکی از سرمایه داران و تاجران عظیم چین است، در فوتبال چین نیز باشگاه جیانگسو را تحت تملک دارد، اما گویا به خاطر بروز یکسری مسائل، این گروه تصمیم به انحلال تمام تیم های فوتبال باشگاه جیانگسو در رده های مختلف گرفته است. در بیانیه این گروه، بروز مسائل غیرقابل کنترل به عنوان دلیل انحلال این تیم ها عنوان شده است.

باشگاه جیانگسو در حالی منحل می گردد که تنها 108 روز پیش اولین قهرمانی اش در سوپرلیگ چین را کسب کرد، اما این باشگاه در مهلت مقرر برای ثبت نام خود در فصل 2021، این کار را انجام نداد و به این ترتیب انحلال تمامی تیم هایش را بیان کرد.

جیدونگ ژانگ هفته گذشته علناً بیان کرد که گروه سونینگ آن دسته از فعالیت هایش که به حوزه خرده فروشی ارتباط ندارند را بدون تردید کاهش خواهد داد و به نظر می رسد که انحلال تیم جیانگسو هم به همین دلیل انجام شده است.

گروه جیانگسو اما تأکید نموده است که به حمایت اقتصادی خود از باشگاه اینتر ادامه خواهد داد، هرچند از آمادگی خود برای فروش بخشی از سهام خود به سرمایه گذاران جدید اطلاع داد.

منبع: فرارو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 1474

به "انحلال عجیب تیم قهرمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحلال عجیب تیم قهرمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید