استیلی: حضور در چین باعث می گردد تا در بازی های آسیایی کمتر با مشکل روبه رو شویم

به گزارش مجله تور یک روزه، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: می توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهیم تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم.

استیلی: حضور در چین باعث می گردد تا در بازی های آسیایی کمتر با مشکل روبه رو شویم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید کشورمان گفت: پرواز تیم فوتبال امید با یک ساعت و نیم تأخیر به سمت شانگهای از تهران انجام شد و پس از هشت ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم. ما حدود دو ساعت در جهت بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

وی ادامه داد: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه؛ ملی پوشان را به دو گروه 10 نفره تقسیم کردیم. بازیکنان در سالن بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت 10 به وقت محلی و به مدت دو ساعت تمرین باانگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار گردید.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان ادامه داد: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی روبرو شوند. با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم، می توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می گردد تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

استیلی همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت های جاکارتای اندونزی عملکردی پیروز داشته باشند.

دیدار محبت آمیز تیم فوتبال امید ایران و امید چین روز پنجشنبه 18 مردادماه از ساعت 19:30 به وقت محلی برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 492

به "استیلی: حضور در چین باعث می گردد تا در بازی های آسیایی کمتر با مشکل روبه رو شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: حضور در چین باعث می گردد تا در بازی های آسیایی کمتر با مشکل روبه رو شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید