احسان پور و کریمی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

به گزارش مجله تور یک روزه، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر دهلی نو پایتخت کشور هند در حال برگزاری است.

احسان پور و کریمی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

به گزارش خبرنگاران، نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها (تا به امروز) به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر جی هون یون از کره جنوبی را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف دولت نیازبیکوف دارنده مدال برنز دنیا و قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم حامد رشیدی در دور نخست مقابل ین لو از چین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور بعد به مصاف اختیار نورزاف دارنده مدال برنز المپیک و نقره دنیا از ازبکستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 11 بر صفر نایریسیگا از چین را شکست داد. وی در دور بعد مقابل گوانگ اوک کیم از کره جنوبی با نتیجه 7 بر صفر به پیروزری رسید. کریمی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان بهادور کودیروف از تاجیکستان و اونوربات پوریجاو دارنده مدال نقره دنیا از مغولستان می رود.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در کشتی نخست مقابل های شانگ از چین با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی سید وی در دور دوم با برنده کشتی میان یرموخامبت اینکار از قزاقستان و زولبو ناتساگسورن از مغولستان پیکار می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: onedaynet.ir شناسه مطلب: 781

به "احسان پور و کریمی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احسان پور و کریمی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید